Snuskig historia – Min kompis pappa

11 Jun

Det hela känns så overkligt när jag tänker på det såhär efteråt och jag kan inte låta bli att se det om och om igen i mitt huvud, som en film nästan.

Det var förra tisdagen då en kompis hade bjudit hem hela gänget på grillfest. Vi var kanske elva tolv pers som drack lite öl vid poolen och hade roligt. Några av grabbarna grillade och vi tjejer satt och pratade om studentklänningar och håruppsättningar och allt annat som hör till när det är dags att sluta skolan. På riktigt. Fast det är klart, vi ska nästan alla börja plugga till hösten igen, om vi kommer in vill säga. I alla fall så var det på den festen som det hände. Jag hade druckit några öl och den höga musiken tillsammans med solen och vännerna fick hela världen att verka perfekt just då. Vi satt med fötterna i poolen och maten skulle snart vara färdig lovade en röst en bit bort. Jag blundade och kände hur strålarna värmde mitt ansikte och helt plötsligt började det snurra till och jag kände mig yr. Värmen och alkoholen hade gjort mig mer berusad än jag var. Inte hade jag druckit så mycket att det borde snurra på detta viset, tänkte jag och reste mig försiktigt.

 -Jag går bara in för att dricka, sa jag till tjejerna men och fick bara några blickar och en nick till svar för de var ju uppe i planeringen av vilken musik som skulle spelas på flaket då vi skulle åka runt stan och gapa att vi är ju fan så bra, för vi har ju tagit studenten.

Jag gick över den enorma verandan och in i köket. Det var svalare där inne och jag tog och drack ett glas vatten. Genast kändes huvudet mer stabilt och världen gungade inte längre.

-Urhm, hörde jag bakom mig.
-Oj hej, sa jag till en äldre man som tittade på mig. Han stod hängandes över en stol och log lite svagt.
-Hej där. Har ni det bra? Frågade han och fortsatte direkt. Det är varmt där ute, är det bra med dig?
-Jo, jo, det är bra. Jag behövde bara dricka lite, sa jag och pekade på glaset som jag höll i andra handen. Han var snygg och jag antog att det var Jennies pappa. Han var lång, minst 190, mörkt hår och mörka ögon. Han hade en vit t-shirt och ett par långa shorts. Ungdomlig stil, tänkte jag. Han tittade på mig, med ett annat slags leende nu. Nästan lite lurigt. Jag såg hur han tittade på mig, på min kropp. Han verkade studera mig, mina ben, min lilla klänning och mina bröst. Sen tittade han mig i ögonen. Han släppte stolen och gick några steg närmre.

-Mmm, det är viktigt att dricka, sa han och kom ännu närmre. Snart stod han precis framför mig och sträckte sig efter ett glas från diskstället. Jag behöver också ett glas, sa han, det är hett här inne. Han blinkade med ett öga och hällde upp vatten. Jag rodnade nog lite för han skrattade till.

 -Vaaaaa, inte ska du vara blyg., sa han och sträckte ut en hand och placerade den på min höft. Är du blyg? fortsatte han och ställde ner glaset igen. Jag svarade inte utan log bara lite. Hans nu lediga högerhand landade även den på min höft. Han stod nu mitt emot mig och dog händerna uppåt på var sida. Jag andades till häftigt och kände hur det började pirra i mig. Han stannade upp och tittade frägande på mig. Som om han bad om tillåtelse att fortsätta upp över mina bröst.

Allt hade gått så snabbt och jag var lite i chock, men jag gillade vad han gjorde. Det kändes skrämmande och spännande på samma gång. Jag var inte oskuld eller så men detta var ju inte något som jag hade varit med om innan. Han var ju gammal. Men snygg. Han tog min tystnad som ett medgivande och greppade tag om mina bröst som han masserade försiktigt. Han tryckte sig samtidigt mot mig och jag kunde känna att han hade stånd. Jag gillade det.

Jag gillade att han tog på mig. Att han måste tycka att jag är snygg och att han vill känna på mig. Det pirrade till ordentligt mellan benen och jag kände hur jag blev våt. Tanken på att det var så förbjudet, han så gammal och jag som var hans dotters kompis. Han flyttade ena handen och börja smeka mig på insidan av låret. Jag tänkte att någon av de andra skulle kunna komma in i köket när som, tänk om de såg oss. Men så var hans and framme vid min troskant och alla tankar försvann. Jag stönade till när han smekte min springa utanför trosorna.

-Du är härlig, sa han dovt.

-Mmm, svarade jag och blundade. Det kändes så skönt och jag önskade att han ville känna på mig på riktigt. Innan för trosorna. In med ett finger!skrek jag i tankarna. Jag vill att du ska vilja ha mig så mycket. Känns innanför trosorna då. Och det verkade som att han hörde mina tysta uppmaningar för han drog undan trosorna och smekte mig genom att dra två fingrar upp och ner i springan.

-Mmmm, du är så våt. Snuskiga lilla unge, blir våt när gamlingar tar dig mellan benen. Gillar du det? Visst gillar du det?! Stönade han i mitt öra.
-Ja, jag gillar det, mycket, sa jag och gned mig hårdare mot hans fingrar. Han stoppade in ett i fittan och med tummen masserade han klittan. Det var så skönt att jag vinglade till. Han lutade mig mot diskbänken och tog i lite hårdare.

Det lät plaskade då han stötte i mig, så våt var jag och han gillade det. Han gned sin kuk mot min höft och stönade allt högre. Utanför hördes musiken och skratten, lukten från grillen hade lagt sig så jag gissade att maten var klar och de andra hade satt sig till bords. De skulle nog komma och titta efter mig snart om jag inte kom ut. Men jag brydde mig inte om tanken, jag var för upptagen med pappan som nu hade dragit av mig trosorna och vänt mig om mot diskbänken med ryggen mot honom. Han tog tag om mina höfter och drog ut min rumpa mot honom samtidigt som han tryckte ner min nacke mot bänken. Jag låg nästan med hela överkroppen mot den kalla ytan då han sakta men bestämt tryckte upp kuken i min bultande fitta. Jag hade blivit yr igen men av en helt annan anledning denna gången. Jag drog korta upphetsade andetag som gjorde mig snurrig, men då jag inte kunde stöna högt av den brutala knullningen som han hade gått över i så var det alternativet. Jag flämtade men ville skrika. Han tog tag i mitt hår och drog huvudet bakåt samtidigt som han viskade att han skulle knulla mig så hårt och skönt att jag kommer att be och böna efter det igen. Efter att han med handen, och ett fortfarande ganska hårt tag om mitt hår med den andra, smekte min klitta så kom jag. Det var den skönaste orgasm jag någonsin haft och jag kunde inte låta bli att skrika. Han skrattade och fortsatte stöta sin kuk hårt i mig men ännu snabbare nu. Efter några sekunder drog han upp min klänning över ryggen och drog ut kuken. Han runkade sig lite och sprutade sedan över min rygg. Jag kände den ljumna sperman och jag tänkte att jag hade varit skön. Han gillade att knulla mig för det gick ju. Han suckade djupt och backade lite. Han stälde sig bredvid mig och viskade ign i mitt öra. Du var skön. Så stoppade han ner kuken i shortsen och vände sig om. Så gick han och försvann ut i hallen. Jag stod fortfarande kvar böjd över bänken med sperma över min rygg.

-Emma? Emma? Hörde jag utifrån.

-Jag kommer!!

Snabbt tog jag tag i hushållspappret som stod precis framför mig och torkade bäst jag kunde. Får bli tidig hemgång och dusch, tänkte jag. Så ingen märker att jag kanske luktar eller har stelflagnande vita fläckar på ryggen. Jag gick mot utgången samtidigt som jag drog ner klänningen men fick springa tillbaka efter mina trosor. Jag skakade på huvudet och kunde inte riktigt förstå vad som hade hänt. Jag skulle ju bara hämta ett glas vatten. Så nu tänker jag tillbaka och vill ha mer. Jag hoppas att Jennie ska ha fest snart igen, för jag kan inte tänka på något annat än det som hände och kan inte vänta på att få bli så brutalknullad av hennes pappa igen.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

